МЕТОДИЧНА РОБОТА

Як організувати методичну роботу в ЗДО віддалено



Як організувати простір і час дітей вдома

Дуже важливо розуміти, як саме організувати простір і час дітей вдома. Саме тому ми пропонуємо вам ресурси, які допоможуть дітям з цікавістю провести час, а , вам, батькам, допоможуть знайти відповіді на всі запитання, зробивши життя цікавим і пізнавальним!

1. "Весела абетка".

Сайт призначений для дошкільнят, їх батьків, а також вихователів дошкільних навчальних закладів. Тут можна знайти багато корисної інформації по вихованню та навчанню дітей від народження і до 7 років, літературу та ігри для дітей, і просто цікаву та корисну інформацію.

abetka.ukrlife.org/

2. "ПДР для детей".

Цей розділ для дітей допоможе батькам в легкій віршованій формі навчити малюків правилам дорожнього руху, пояснити дітям, що таке світлофор, пішохідний перехід, зебра і як потрібно поводитися на дорозі.

https://little.com.ua/pdd/

3. Проект "З любов'ю до дітей".

Розвиваючі уроки для дітей. За допомогою анімації сучасні діти відкривають для себе чарівний світ.

https://www.youtube.com/user/SonechkoProject

4. Сайт "Петрик".

Українські казки для дітей - автори Іван Франко,Леонід Глібов, Марко Вовчок, Леся Українка, Олена Пчілка, Юрій Федькович, Григорій Квітка-Основ’яненко, Левко Боровиковський, Петро Гулак-Артемовський, Євген Гребінка, Микола Костомаров, Пантелеймон Куліш, Юрій Федькович, Іван Наумович, Василь Сухомлинський та багато-багато інших.

https://mala.storinka.org/українські-казки-для-дітей.html

Дистанційне навчання

1. Дидактичні ігри “Який малюнок наступний”

https://childdevelop.com.ua/worksheets/1950/

2. Математика для дошкільнят.
3.Скоромовки для дітей
4. Незвичні способи малювання
5. Вчимося читати по складах
6. Пори року та назви місяців розвиваючі мультфільми
7. Розвиваючі мультфільми для дітей
8. Ігри для дітейвід 3 до 5 років
http://www.happy-land.org/post/games-for-kids
9. 3.50 обов’язкових завдань для дошкільника на карантині
http://www.happy-land.org/post/games-for-kids

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ.

ПЕРЕЛІК БЕЗПЕЧНИХ РОЗВИВАЛЬНИХ САЙТІВ ДЛЯ ДІТЕЙ.

Перелік сайтів та блогів перевірених і безпечних: для розваг, навчання та розвитку.

http://chytanka.com.ua/веб-проект “Читанка” – це дитяча публічна онлайн-бібліотека. У бібліотеці зібрані ті книги, які давно не перевидаються і яких у крамницях не знайдеш.

http://www.levko.info – дитячий сайт, що пропонує багатий вибір дитячих ігор, лічилок, загадок, віршів, казок, аудіо та відео матеріалів, а також тут можна знайти поради до різноманітних саморобок, розмальовки, найпростіші кулінарні рецепти для малечі, матеріали про дитячі свята.

http://www.zrobysama.com.ua– це блог про речі, які можна зробити власноруч: листівки, альбоми, скрапбукінг, декор, вишивки.

http://www.nosiki.cv.ua/ - матеріали для раннього розвитку дітей, музичні альбоми дитячіх гуртів, та виконавців, мінуси, ноти, музичні сценарії до дитячих свят та ранків, матеріали для розвитку творчих здібностей, кліпи з мультиків (пісеньки), багато книжок, журналів для дітей, казки від сучасних письменників, загадки та віршики на будь-які теми (також англійською)

http://natalyagurkina.ucoz.ua/Наталя Гуркіна – казки, загадки, вірші для дітей.

http://kazkar.info/– зібрані найкращі казки з усього світу : англійські, німецькі, французькі, індійські і наші рідні українські народні казки. Не забули ми й про казки великих казкарів, таких як Шарль Перро, брати Гримм, Олександр Пушкін та Леся Українка.

http://derevo-kazok.org/ – на ресурсі зібрано безліч казок українських та зарубіжних авторів. Твори можна слухати он-лайн, читати та навіть дивитись відео.

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ЛІПИМО З ПЛАСТИЛІНУ.

Що можна зліпити з пластиліну?

Прочитавши цю статтю, Ви будете знати, як зробити з пластиліну будь-яку річ і які для цього використовуються способи і прийоми ліплення.

Перейдіть за посиланням:

https://baby-center.com.ua/ua/igry/chto-mozhno-slepit-iz-plastilina

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. АПЛІКАЦІЯ.

1. Аплікація в молодшій групі дитячого саду.

Ваш малюк ходить до дитячого садка у молодшу групу. Звичайно, Ви розумієте, як складно вихователю донести до кожного вихованця всі тонкощі навчання аплікації. Хоча робота і проводиться за підгрупами, і вихователь обов’язково заздалегідь готує для кожного індивідуально всі необхідні деталі, але врахувати індивідуальні особливості розвитку не завжди виходить з-за необхідності дотримуватися режимні моменти в організації дня. Тому додаткові заняття вдома, тільки допоможуть Вашому малюкові швидше зрозуміти всі тонкощі навчання і закріпити отримані в дитячому садку навички.

Вам необхідно просто зрозуміти послідовність навчання аплікації і тільки закріплювати отримані навички.

Отже, в цьому віці вчать:

§ визначати зовнішні прикмети елементів виробу, які вже приготував вихователь;

§ виділять особливості їх розміщення в просторі і складати цілу композицію.

Тобто уся робота побудована за принципом мозаїки. Головна увага звертається на виразні можливості цього виду образотворчого мистецтва і виховання інтересу до нього. Діти тільки прикладають готові деталі.

Їм пропонується виконати яскраві елементи орнаменту на різних площинах: в квадраті, крузі, на прямокутнику. Дітям пояснюють симетрію, ритм повторів і чергувань.

У другій молодшій групі дітей знайомлять з технікою наклеювання, учать користуватися серветкою, клеєм, пензликом. Для цього поступово збільшується кількість елементів в декоративній композиції до п’яти, міняються місця розташування – в центрі, ліворуч, справа, вгорі, внизу. Тепер в роботі з’являється декілька предметів: фрукти, овочі, квіти, будинок, кукла-неваляшка, сніговик.

2. Аплікація у середній групі дитячого садка.

У цьому віці діти освоюють техніку вирізування.

Найперші вправи учать виконувати рух ножицями по прямій пунктирній лінії або до точки у кінці. Далі робота ускладнюється: вчаться вирізувати криві лінії.

Одночасно показують прийом складання аркуша паперу навпіл і вирізування цілого предмета з симетричними формами.Так вирізуються дерева, листя, квіти.

Для того, щоб кожна дитина не втратила інтерес до аплікації, вихователь ще заздалегідь готує складніші для них елементи композиції.

Наприклад, серединку ромашки готує вихователь, а пелюстки виконують діти; силует будівлі – вихователь, вікна – діти.

3. Аплікації в старшій групі дитячого саду.

З 5 років діти в дитячому саду вже самостійно виконують різні види аплікації. Це може бути площинна: декоративна, предметна або сюжетна. Для їх виконання кожен сам визначає який спосіб зображення йому більше подобається: набірною або силуетний.

З об’ємною аплікацією дітей знайомлять на прикінці навчання в дитячому саду. При цьому уся робота проводиться ще за допомогою дорослого. Із-за складності роботи, заздалегідь готується фон.

Можливо, навіть виконання роботи ділиться на два зайняття: на першому виконується основна частина роботи, а на другому – усе декоративне оформлення.

Випускник дитячого саду повинен уміти виконувати повний цикл операцій, пов’язаних з аплікацією: розуміти зміст завдання, уміти вибрати необхідний матеріал, визначити, якими прийомами необхідно виконати окремі елементи, зробити первинний ескіз роботи.

Безперечно, найважливіше для вихователя при виконанні аплікації – це постійно стимулювати і підтримувати кожну дитину, створювати усі умови, щоб він отримав задоволення і естетичну насолоду від результату. Для цього в дитячому саду организовуются виставки дитячих робіт, створюються вітальні листівки, різні сувеніри.

Кiлькiсть переглядiв: 645